7/4 2017 Pumpan

Moa red ett pass på Pumpan och mamma hade kameran i högsta hugg vilket var bra för då kan jag visa er.

Pumpan är en jätte trevlig ponny på 5 år som är lite spänd på vad som komma skall när man hoppar upp och det har jag full förståelse för. Helt o så länge de inte bär sig illa åt.

Börjar galoppera ganska snabbt då han slappnar av snabbare i galoppen än i traven.

Trav
 

Sen prövade Moa att skutta lite


Inte 100 koll på alla 4 benen...


Så här avslappnad blev han efter skuttandet
 
 
Riktigt nöjda med denna lille guldklimp! Detta kommer blir en bra ponny i vilken gren man än vill satsa på tror jag. Vi tränar vidare! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0