24/4 2017 Bästa Hoopy

Vi kör med Hoopy tror jag för hans namn är nåt alla har så svårt att uttala... Jebeth Hitchhikers Guide

I lördags red vi en start i Div1 för Särö RF på Hoopy. 
Jag gick med i Div 1 för att det fattades folk och jag tyckte det var trist att det inte skulle gå att få ihop ett lag. Tråkigt för de som anmält att de vill vara med. Det var fälttävlan i Mantorp i helgen men det fick vi avstå för vi måste få någon dag hemma nån helg då och då. Mamma fixade så att vi fick åka på terrängträning på söndagen så vi fick en liten del av det roliga ändå.

Tillbaka till Hoopy

På värmningen var han med på allt jag bad om tills vi kom till skänkelvikningar. Han tjurade ihop för han tycker verkligen det är jobbigt att flytta. Gick till sist bara jag ser till att berömma mycket när han gör rätt.


Väl inne på banan så fick jag en ganska ok känsla och han gjorde en skänkelvikning mycket bra!
I slutet i en övergång så busade han till det samtidigt som han snubblade så där fick vi en 5a annars är jag nöjd med honom och jag är så glad att han bjuder!


Tänk vilken utveckling han haft. Så glad för att han bjuder fram på banan och tycker att det är roligt att jobba <3

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0