11/10 Tävling i söndags

Tävlade i Vänersborg i söndags. 

I första klassen som jag red en LaP2 så hade jag starttid 13,05 enligt equipe men blev inropad 10 min innan och så fort jag red in på banan så blåste domaren till start ..... det visar sig att de har uppdaterat startlistor men inte gett alla rätt startlistor.

Boy var riktigt fin på framridningen sen blev det som det blev på banan med startsignal direkt men det var lika för alla. Be nice!


På banan kändes han pigg och med på vad jag ville. Lydig fin kille <3 
Vi fick ihop 73,10% och vann 
 

Money Boy är fantastisk!

Det var riktigt roligt att träffa Hannah med familj på tävlingen, farmor saknades men jag hoppas träffa henne snart. 
 

 








 

Kommentarer
- Anonym

Vad Du är gullig Sandra o ja vi ses absolut snart ❤️ det var alldeles för länge sen Kram Farmor 🏇

Svar: <3
Sandra Wickström

2016-10-11 @ 13:00:15

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0