14/12 2016 Matteus 683

Det blev ett pass på Matteus igår. En väldigt pigg kille som var arbetssugen.
 
Tränar på med det vanliga men lade till lite mer förvänd galopp igår. Han klarar det riktigt bra inte ett avbrott.
Jag provade att fatta förvänd galopp i båda varven flera gånger och det gick riktigt bra. Har aldrig provat att fatta "fel" om man säger så innan och han slutar aldrig förvåna mig.

Provade att göra skrittpiruetter också och det har jag aldrig testat innan och det gick riktigt bra. Kommer ihåg att jag fick jobba mycket med piruetterna på Quest men å andra sidan var jag inte så gammal så det kanske inte kan jämföras. Jag var 9-10 år när Quest skulle läras att göra pirutter.
 
Bjuder på film, be nice! 


En glädje att jobba med!
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0