20/4 2015 N.Cupido "QP"

Igår red jag QP på lilla banan. Halterna var helt ok och vi fick till linjerna helt ok.

Fattar inte varför huvudet far då och då men det kan vara gammalt trassel om jag tar på ett speciellt sätt i bettet kanske... Ska inte ta utan driva på med benen när jag känner att det är på gång.
Konstigt att en häst kommer ihåg gammal skit... jag tror det var precis likadant med S.Diablo på tävlingen. Han kände igen nåt och gick tillbaka i gammalt och skulle skydda sig.

Nej nya tag och hitta hur han ska ridas för att trivas med livet.

Mobilbilder från mamma.
 
 
 
 
 
 
Linner Hedwr åkte med sin matte hem och ska umgås med damer :)
Här är hans kritik från tävlingen:
tempot oregelbundet ofta. Bra jobbat på en ponny som inte var helt samarbetsvillig. Lycka till! 

Vi tror att domaren tittade på någon annan häst på tävlingen.
- Sandra 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0