Nationaldagen, Hobbes familj på besök

Denna dag började på Skålltorp med Mimmi som hoppade Pay and jump på sin Didde. Det gick bra sista rundan så var det på håret att hon åkte av. Didde sköter sig perfekt på transporten mm.

På eftermiddagen så var jag på hoppträning hos Astells i Hangelösa. Jag hoppade min dressyrstjärna....


Sen var det raka vägen hem för att ta ut Hobbe på banan. Han vilade igår och trivdes inte med det.... :D:D
När vi höll på i stallet kom familjen Andersson från Vartofta som ägt Hobbe innan Frida och hälsade på :D:D Ellen och Alice har haft han sen han var 6 år och det är de som vant honom vid tävlingsplatser, hoppning mm. Hoppas att jag kan lära mina treåringar på samma bra sätt!! <3
Det var så kul men jag blir så blyg.  Han fick ett tunnt täcke som de hade hemma och det fick han ha i natt för han fryser lätt om det regnar.

Här är han i täcket, tack snälla ni!


Nu ska jag läsa lite engelska innan jag går och lägger mig.


Kommentarer
- Moa À

Jag hjälpte till att bygga fram hela banan, och på fredag ska jag delvis vara ringmaster :)

2012-06-07 @ 09:45:03
Blogg: http://moaandersson.se
- Emelie

Sv. Tack så jättemycket! <3

2012-06-07 @ 13:00:05
Blogg: http://jedressage.blogg.se/
- Jenny

Måste ge dig beröm för din varierade ridning! de vinner man på:) GO GIRL♥

2012-06-07 @ 20:09:01
Blogg: http://jedressage.blogg.se/
- Ellen

Var väldigt roligt att hälsa på er och se er två ihop. Syns verkligen att han trivs hos er! Blir så glad över att han hamnat rätt.

Hihi, söt han var i täcket, såklart är minsta storleken ändå lite stor, men det är ju allt annat med :)



Lycka till på tävlingen imorgon, ska försöka komma iväg och hejja på er tänkte jag :)

Kram

2012-06-09 @ 00:30:19

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0