Presenterar mig och mina hästar

* Jag heter Sandra och är 10 år, född 7 nov 2001
* Jag är 1,40 lång, så jag är ganska kort.
* Jag har ridit så länge jag kan minnas och det är mitt största intresse.
* Jag satsar på dressyr men tränar och tävlar också i hoppning och fälttävlan.
* Jag spelar också fotboll i Lundsbrunns IF.
* Jag har 3 halvsyskon, Viktor 24 år, Phlip 21 år och Moa 14 år i år. Miriam "Mimmi" 24 år är också som en syster.
* Jag bor med mina föräldrar Urban och Marie och storasyster Moa. Moa åker till sin mamma varannan helg.
* Vi har en gård i Hangelösa Lundsbrunn med 14 boxplatser och lösdrifter. Vi äger själva 12 hästar. Alla i familjen håller på med hästar
* Skolan är sådär.



Har haft några ponnyer genom åren:

Nalle-Pelle, A-ponny, shettis, såld, finns inte mer 
Drömma, B-ponny, shettis, såld
Nelly, B-ponny, russ, såld till fam Frick, finns inte mer
Beata, B-ponny, welsh/arab, såld till fam Ihregren

Beata


Nu har jag:

Forlan Conquest "Quest", B-ponny Welsh Mountain född 2006
Tävlar mest dressyr. Har utbildat honom själv och han är min prins <3<3<3


Lillemons Dominator "Måns", B-ponny Welsh, född 1998, tagit över honom efter Moa
Tävlar hoppning och dressyr


Candy, C-ponny, okänd stam men troligen welsh/arab född 1994, tagit över henne efter Moa
Börjat tävla hoppning


Gleiniant Caramel, B-ponny, Welsh Mountain, född 2009
Suttit på henne, tjej med humör, rödhårig ju ;)


Weston Charming, B-ponny, welsh Mountain, född 2009
Suttit på honom


Jag har också haft ponnyer på tillridning:

Pinero, russ, finns hos mig nu


Fly, welsh mountain, såld


Delami Dejavu, welsh, såld



//Sandra

Kommentarer
- Louise

Många fina hästar du har/haft under åren. :)

2012-01-17 @ 14:02:58
Blogg: http://wizy.blogg.se/
- Josefin

Hejj jag heter Josefin, Jag har ridit sedan jag var 3 år och jag är född år 2000.. Jag älskar hästar, Och tycker du har sjukt fina bilder/Hästar!! ;D

2012-03-29 @ 19:45:10
- Marina

Bloglovin byte ?

2012-05-04 @ 16:03:20
Blogg: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se
- Louise w

det var fina bilder och vidare. ungjefär alla har jag träffat av dom hästar som vissas :P / kusse louise

2012-05-25 @ 19:04:39

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0