120123 Kompis med hem

Idag har jag naturligtvis varit i skolan som vanligt och sen följde Klara med mig hem.
Vi ska bl.a åka pulka efter Mimmi på Tiger :) det är det bästa med vintern :) att åka efter hästarna när nån rider.

Pinero "Pinnen" har idag flyttat till min kusin Louise i Hasslöas Lidköping. Pinnen är en bra storlek för henne. Håll nu alla tummar att han sköter sig trots att han bara är 4 år. Min kusin Michaela (Michan) ska sitta upp först.

Caramel har kommit hem igen :):):) Nu ska vi åka med mina 3 åringar och löshoppa mm. KUL KUL KUL.
Mamma berättade för mig om en till häst igår och nu flyger mina tankar omkring mer än så vill jag inte säga nu.

Från ett ärevarv i Hjo där jag vann med Quest och blev tvåa med Hobbe i samma klass :)


Sandra

Kommentarer
- Felicia

Va kul:) vad är det för häst?? Nu är jag nyfiken:)

2012-01-23 @ 16:51:06
Blogg: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0