6/8 Kolla denna kommentar

Kolla vilken fin kommentar jag fick!När jag red i Färgelanda orkade jag inte rida Quest alls för jag åt ju en hamburgare som jag inte tålde.... och ändå skriver hon så fint :)

Hej tjejen!
Jag såg din kommentar som kom in på min blogg för några veckor sedan men insåg att jag glömt att svara på den. Jag rotade upp den för att hitta till din blogg. Ingenting jag orkar eller brukar göra, men jag ville göra det för att passa på att berömma dig för din fina ridning!

Jag såg allt dina ritter på Färgelanda där jag också fotade som du själv nämnde. Supersöta ponnyer och fin ridning! Min enda tanke var "det är en sån tjej jag vill hitta till Martijn". Och det är inte många jag tycker så om, så cred till din fina mjuka ridning och goa inställning tjejen! :-D

Kramar Sofia

Så glad och lycklig för alla kommentarer, betyder mycket för lilla mig.

Gissa om jag blir glad för alla Era snälla kommentarer och speciellt när Ni säger snälla saker om min ridning. Jag tycker inte att det är nåt speciellt med den.
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0