2/8-20 Kvalat klart till YR-SM

Efter denna helgens tävlingar på Grevagården så är vi, jag och kung Collin, äntligen kvalade till YR-SM. Det är med lägsta marginal men det är kval. 

Tänk att det gick det trodde jag inte i morse när jag tog in Collin från hagen och han har trampat av sig en sko.... panik. Fick tag i bästa Annika som kom som en räddare i nöden, stort stort tack Annika. Tack också till Grevagården som efter 5 minuter kunde ge beskedet att vi kunde få starta sist i klassen. 

Tänk att denna kille nu kan vara på en framridning utan att leta flyktväg hela tiden. Förra året fick vi skritta fram på olika parkeringar. Han är fortfarande mötesskygg mm. men så mycket bättre. 

I går så fick jag uppleva en ny sida av Collin på banan, helt plötsligt blev han slö och jag fick inte igenom hjälperna, jag är van att rida på en häst som känns som en tickande bomb. Man lär sig nåt nytt varje dag! Så tacksam för tränarhjälpen jag har, bästa Pia Björk, utan henne vore vi inget. Tack Pia för all hjälp! Lugnt sansat och alltid med Collins bästa som prioritet. 


 

Kommentarer
- Anonym

Härligt sandra😄 då kan vi ses på strömsholm😇🥰👏 Anki

2020-08-02 @ 18:33:57
- Anneli Alfredsson

Grattis till dig Sandra och er alla ,så väl värda detta .... stolt över dig & Collin ❤️

2020-08-02 @ 18:34:34

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0