29/9 2018 Sune dag 2

Idag red jag Sune på fm och det var en väldig skillnad på hur han uppförde sig direkt från start. Nu kunde jag skritta ganska avslappnat på banan direkt mot igår då vi taktade runt. 

Mamma filmade och satte ihop en liten film så ni kan se, be nice!



Denna bilden är från igår:


Idag blev han svettig men inte alls som igår. Han stressade mer igår men redan idag hade han fattat vad jag menade och hur jag vill att han ska jobba, En mycket smart och rolig ponny att jobba med,

Man får inte trycka på med sätet när han rids för då tror han det ska gå fortare bara. Jag sitter som om jag satt på råa ägg eller står upp när jag rider honom. Satt till lite extra i skritten bara så att han börjar vänja sig. 

 

Kommentarer
- Erika Pettersson

Så himla fin!!🤗

2018-09-29 @ 21:09:23
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0