4/10 2018 Träning för Jaqueline

Igår var det dags för träning för Jaqueline. 
Tog med mig Collin och Athena Vuo.

Collin
Operation "göra Collin trött i huvudet" denna veckan funkade sådär. Han var igår lite lite trött i huvudet men trött i kroppen och då snurrar det lite extra. Alltså måste jag hitta ett mellanting på hur han ska jobba som bäst.
En bra träning för övrigt. Började känna lite lite på arbetspiruetter och han jobbade på fantastiskt bra, jag är allt lite förvånad att han orkade sätta sig såpass som han gjorde. 

Athena Vuo
Fina 5-åriga Athena (fick föl förra året så är som en 4-åring) är så enkel att ha med sig. Åker snällt, väntar snällt i lastbilen och är trygg med mig på nya platser. Vill verkligen lära sig och göra rätt! Jaqueline tyckte att hon utvecklats åt rätt håll och kommit upp mer i fram och mer på bakbenen. Jobbar hela tiden med hennes form då hon gärna kryper bakom. 

Jag måste erkänna att jag längtar till nästa höst för då kommer Athenas avkomma Asterion Vuo "Hasse" som jag äger hem och ska börja skolan. Hasse bor, har det gott och uppfostras hos Robban och Camilla i norra Skåne nu. 

Asterion Vuo "Hasse"
född 2017
e. Dragon Welr
u. Athena Vuo
ue. Zuidenwind

 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0