16/10 2018 Wizt dag 4 på klinik

Igår när vi kom till Wizt runt lunch möttes vi av beskedet att han mår sämre....
Han hade högre feber och ville inte äta. Naturligtvis hade de gjort allt de kan för honom. Hoppades på att få ta med honom hem i dag tisdag men det verkar som om han blir kvar några dagar till. 

De vita blodkropparna hade gått ner från 290 till 170 mot i fredags men de ska ligga runt 20 så vi har en bra bit kvar. 

När vi kom blev han lite mer "vaken" och när jag gick ut med honom så ville han äta gräs :) 
Tyckte att han blev bättre under den timman vi var hos honom. 

Vi var där vid 20.00 ockå igår kväll och då var det en betydligt piggare och gladare Wizt som stod i boxen. Han åt lite hö också. Vi gick ut med honom och betade lite gräs och promenerade. När vi sen skulle åka hem så började han väva i boxen. Åh va jobbigt! Han lugnar ner sig bara jag pratar med honom och klappar på honom. De skulle släcka och stänga avdelningen när vi skulle åka så jag hoppas att han inte har vävt hela natten. 

 
Det gör så ont i hjärtat att se honom så här! 

 

Kommentarer
- Anonym

❤❤

2018-10-16 @ 08:00:40
- Anonym

Är det så illa att han kan dö av detta eller vet ni inte det?
Kan du skriva ett inlägg och berätta hur allting började och vad ni gjorde osv?

2018-10-16 @ 09:03:49
- Anonym

❤️❤️
// Victoria o Ellen

Svar: ❤❤
Sandra Wickström

2018-10-16 @ 11:44:40

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0