15/10 2018 Tally och Moa

Jag startade Tally i 2 st 90 rundor igår också. Så rolig ponny att rida. Han blev en annan häst på "tävling" mot träning precis som Petra sa. Det är bara att tävla på så vi lär känna varandra. 

Bjuder på film, be nice!

Jag är fullt medveten om att det kommer ta lite tid att lära mig rida Tally men det är så roligt! 
Tack Petra för förtroendet att få rida Er fina ponny!
--------------------------------------------

Moa startade sin Chaneline i 90 cm två gånger.

Bjuder på film, be nice!


Chanel är ev till salu.



Kommentarer
- Anonym

Du rider honom jättebra Sandra! När ni lär känna varann i hoppningen kommer det bli ännu bättre! Det är så kul att du vill rida honom ❤️🤗🤗/Petra

2018-10-16 @ 13:38:24

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0