1/10 2018 Hopptävlat

Igår hopptävlade jag och Moa. 

Moa red nya Cira och High Top Vuo "Toppen" i 80 och 90 cm klasserna.

Jag hoppade Collin och Matrix i 90 och 1 m.

Film på 90 rundan med Matrix som jag ramlade av i 1 m-rundan. Jag skulle sett till att han tog ett galoppsprång extra istället för att släppa iväg honom i ett dåligt hopp.... då hamnar man på backen.
Bjuder på film, be nice!
 
Vi placerade oss som nr 8 i 90-klassen jag och Trix och med Collin blev det en 10:e plats.

Collin gjorde 2 fina rundor. Bjuder på film, be nice!


Tänk vilken utveckling Collin gjort. Han borde vara riden i 2 år nu i sitt 7-åriga liv och är så duktig. Stolt över honom. 
 
 - Sandra

Kommentarer
- Anonym

Tänk vilken utveckling du har gjort! Från att inte vilja hoppa några större språng till att hoppa banor på 1m! Hoppas avtrillningen gick bra.

Svar: Ja det har jag gjort när det gäller Collin, stämmer bra :)
Känns gött!
Sandra Wickström

2018-10-02 @ 02:55:11

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0