23/11 2018 Klippning, träning osv

Klippning
Idag har jag klippt Wizt. Har dragit ut på det så länge jag bara kunde för att han är tunn efter att han var sjuk. Jag hade bestämt mig för att spara ryggen men står i andra tankar och klipper ryggen. Blev inte glad på mig själv direkt. 

Träningar
Hade träningar för Joline och Nicole igår kväll. Nicole tar stora steg i utvecklingen och det skämmer bort mig lite. Joline och hennes Virre var super idag 😍 så roligt att hjälpa dem. 

Collin & Matrix 
Trix var fin idag och jag börjar få bättre koll på bakbenen. Bättre flyt i skolorna. Han är så rolig att rida nu. Vill jobba med mig inte emot. Sen är det jag som måste känna av var hans gränser går och visa honom respekt. 
Collin fick ett träningspass där fokus var lösgjordhet. För att komma framåt med Collin måste det bli sånt här arbete framöver. 

Föreläsningen
Föreläsningen igår har jag idag funderat på lite. Anna var otroligt engagerad som tränare på ett "smittsamt" sätt. Precis så vill jag utvecklad att bli som tränare. 



Kommentarer
- Marina

Barnen är lika glada varje gång de kommer ifrån er och Nicole bubblar det ur när hon berättar hur det gått❤️

Svar: ❤❤
Sandra Wickström

2018-11-24 @ 10:10:36

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0