2/5 2018 Tillbaka?

Nu är jag tillbaka och ska försöka ta mig ur den här svackan vad gäller bloggen. Ingen dipp vad gäller hästarna utan bara bloggen.

Varför dipp/svacka?
Jag vet inte riktigt varför men jag har verkligen ingen inspiration.
Vad ska man skriva om? Vad vill ni som läser? S
ka jag göra en tränings-/tävlingsdagbok till mig själv bara, som var meningen med bloggen från början? 
Mer videos?
Vlogga mer?


Jag är lite fundersam varför denna svacka kommer nu när man är mitt inne i tävlingssäsongen? Finns ju helt klart mer att skriva om nu. 

Jag funderar vidare och ska försöka skärpa mig och skriva om mina dagar igen. Mitt liv är inte speciellt intressant, jag sover rider, äter och sover. 

 



Kommentarer
- Anonym

Mer vloggar!!!
Det är också kul att läsa om alla hästar som har jobbat under dagen.

2018-05-02 @ 09:25:38
- Linnéa

Videos och fina bilder är alltid kul att se. Själv skriver jag träningsdagbok, intressant att se utvecklingen!

http://paulson.blogg.se

Svar: Tack för hjälpen!
Sandra Wickström

2018-05-03 @ 13:48:41
Blogg: http://paulson.blogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0