24/5 2018 Introducerat 2 st i terränghoppning

Igår red jag Puzzel och Chili på terrängbanan för 1a gången.
Puzzel är till salu!

Puzzel


Kolla frambenen!
 
Terränghinder älskade Puzzel att hoppa. Han taggade till men var ridbar hela tiden så han taggade på ett bra sätt. 

Bjuder på film, be nice!



Chili
Sen var det Chilis tur. Chili taggade till direkt när hon förstod att det skulle hända nåt nytt. Bara roligt!



Samma att jobba med på terrängbanan som på hoppbanan, att hon inte hoppar av för tidigt. Hon är expert på långa hopp. 

Båda två var helt orädda men såklart lite fundersamma på vad de skulle hoppa. Tog det lugnt och tog bara naturliga hinder som ni kan se. 

Bjuder på film, be nice!
Tänk att denna dressyrtant visar runt hästar i terrängen! Det trodde jag aldrig om mig själv men det gick ju riktigt bra 😃 😝

 

Kommentarer
- emma

vilka fina bilder :)

Svar: Tack snälla!
Sandra Wickström

2018-05-24 @ 10:24:19
Blogg: http://nouw.se/islycka

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0