22/5 2018 Läger i juni

2 läger inplanerade i juni-18

Läger 1, finns nån plats kvar. 
 
Läger 2, fullbokat och Matteus är bokad.
 
Detta blir en utmaning för lilla mig 😝😱 men jag ser vekligen fram emot det!
 
 
Min start i dressyren med min Forlan Conquest 
Jag fick honom när jag var 8 år och han 4 år. Vi tog oss från insutten till att rida ett Ungponny-SM och 2 vanliga SM. Sista SMét vann vi B-finalen trots brutna tår ;)  Min dressyrkarriär var igång....


....vilket ledde till NM-silver, EM-start 2017, Kür på SIHS, Lag-SM silver 2017, 2 år i landslaget mm, mm. på D-ponnyn Money Boy. Boyan har jag själv utbildat från Lb-nivå till att gå allt en D-ponny kan göra. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0