18/5 2018 Tävlat Wizt

Igår tävlde jag & Wizt en MsvB2 i Alingsås en kvällstävling, 
Vi åkte så att vi hann se Jaquelines start på en 5-åring. 

Wizt hade jag ridit hemma på förmidagen så vi hade inte så lång framriding knappt 30 min. 
Jaqueline stannade och hjälpte oss på framridningen, stort tack för det! 

Ritten kändes bra så när poängen kom sen med 65% blev man lite funderande, Jag var först ut så man får vänta några starter och se hur domaren ligger. Vi slutade 2a 
 

 
Ritten kan ni se här, be nice!

Tack Jaqueline för hjälp, stöd och sällskap! <3 
 

Kommentarer
- Jaqueline

Ni är så bra! ❤️

Svar: Tack snälla! var ju enklare med din hjälp ❤
Sandra Wickström

2018-05-19 @ 18:44:58

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0