14/5 2018 Belöningen är snabb

Belöningen när man rider unghästar är snabb, just nu är det Vilde och Athena som stått för den. Det är inte alltid det går som man tänkt och det visar sig lika snabbt.


Athena har en härlig bjudning nu. Hon älskar att galoppera och vill helst göra det hela tiden.
Bensinen tar fort slut men hon blir starkare sakta men säkert. 


Tränade på möte på ridbanan tillsammans med Matilda på Puzzel. Bra för båda hästarna. Skönt att veta att de klarar möte utan att bli upprörda. 

Noga med att sitta lätt i sadeln i alla gångarter och jag rider bara lätt i traven.

 
Jag kan inte se mig mätt på bilderna av denna unga häst. Snygg och fantastiskt bra temprament. Kul att rida alla pass! 3 bra gångarter. 

Tack för att jag får chansen att visa att jag kan med er fina unghäst, Camilla och Robban ❤

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0