28/3 2018 Tisdag

Så kom då tisdagen och den är som vilken vanlig tisdag som helst. 

Hjälp på em
Matilda kom på eftermiddagen, vi började med att rida Matteus och Prinsen. Pigga glada grabbar :)
Prinsen åkte lite senare hem. 

Vi fortsatte med att rida :)
Jag-Boy och Matilda.Chili

Jag coachade Matilda på Chili när vi red och måste säga att Chili sköter sig riktigt bra. 
Matilda fick prova att flytta henne över vägen och det gick riktigt bra! 

Full fart med en glad Chili

Boyan lär Chili allt han kan


Hoppträning
På kvällen åkte vi på hoppträning för Nils.
Jag red Curre
Moa red Chanel
Mimmi red Berty

Inga filmer från hoppningen tyvärr men luften var riktigt dålig pga damm i ridhuset. Man hade grus överallt kändes det som efter.

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0