27/3 2018 Tävlingen i helgen

Som jag skrivit innan så var jag i Åstorp i helgen och startade i OBS-tävlingen där.

1a starten i Lagtävlasprogrammet för juniorer så kan man lugnt säga att Wizt tog kommandot. Han gick upp i ett spjärn och bet tag och sa "kom igen nu Sandra nu kör vi" jag var inte med honom direkt... vi fick ihop 62%.  Måste ändå vara riktigt nöjd för han är 19 år och tycker det är riktigt riktigt roligt! 

2a starten på söndagen var i Mästerskapsprogrammet för juniorer. Jag fick hjälp av Emma på framridningen via telefoner och det var bra. Fick honom mer lösgjord och mer ihop. Nu hann jag rida bättre vägar och bara det gör en del i programmet 😂
Det gav 66% och ett SM-kval.

Bjuder på film, be nice!


Träffade Maja och hennes pappa Johan i söndags, alltid lika roligt. Maja fick en ny häst igår - grattis Maja! 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0