15/3 2018 Underlag just nu

Såhär ser mitt underlag ut just nu:

Ja jag rider på en väg hemma och alla säger ju jämnt att man kan träna samma ute på vägar och i skogen som man gör på ridbana och/eller ridhus. Jag är helt klart avundsjuk på dem som har egna ridhus eller som står uppstallade på ställen med ridhus. Både jag och hästarna ledsnar totalt på att rida på vägen efter några vändor men de måste ju tränas och jag hoppas att kylan på nätterna ger sig snart och att våren kommer. Kylan gör ju att det fortfarande är halt runt om. 

Längtar efter att kunna träna ute på banan. Vill ha hoppträningen hemma så att jag kan hoppträna fler hästar varje gång än bara en. Slipper man åka så sparar man mycket tid som kan läggas på en annan häst.

Drömmen är ju såklart ett eget ridhus. 

Jag & Chili igår
 

Ikväll är det träning för Emma med 3 hästar i ridhus.

 
 

Kommentarer
- Erika

Hoppas också våren ska komma snart, men de verkar som om den är på väg :)

Svar: hoppas!
Sandra Wickström

2018-03-15 @ 08:10:34
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0