7/6 2018 Våran dag igår

Så här jobbade jag och mina hästar igår.

Träningar
Petra och Miclas Metallic "Talli" 

Isabelle och Kenny, så duktiga! Isabelle är ivrig att lära. 

Annika och Ture. Sakta men säkert går det framåt. 

Elisa, bra jobbat. Duktig tjej. 

Matilda och Pussel, lätt jobb ridit programdelar.  

Ella, så duktig tjej med fina ponnyn Alca. 

Curre (till salu)

Mimmi hoppade honom med samma övning som Nils höll igår. 
Se Wickströms utbildningsstall Instagram. 

Chili
Mimmi hoppade henne med samma övning som Nils höll igår. 
Se Wickströms utbildningsstall Instagram. 

Alca
Gått en träning med Ella. 

Matteus
Hos ägare.

Puzzel (till salu)
Jag hoppade honom med samma övning som Nils höll igår och vi tränade också på ryggning. Ett lätt pass då han skulle gå på kvällen också. 
Se Wickströms utbildningsstall Instagram. 

Collin
Jag hoppade honom med samma övning som Nils höll igår 
Se Wickströms utbildningsstall Instagram. 
Bjuder på lite mer i film, be nice!


Money Boy (till salu)
Vila. 

Athena
Vila. 

Wizt
Kürträning med Emma. Bra träning där jag lyckades rida och inte "få feeling". 

Barbie
Lek och bus i hagen.

Intresserad av nån av ponnysarna som är till salu? Maila [email protected]

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0