6/6 2018 Hästarna igår

Så här jobbade jag och mina hästar igår. 

Träningar
Petra och Miclas Metallic "Talli" (tror han heter så) kom och jag red honom ett bra pass. Underbar ponny! 

Curre (till salu)

Reds ett pass på banan. Fokus på övergångar. 

Chili
Skogstur.

Alca
\n
Dressyrpass. Fina ponnyn ❤❤
\n
 
\nMatteus
\n
Hos ägare.

Puzzel (till salu)
Provridning bokad men de lämnade sent återbud så Collin blev utan hoppträning igår tyvärr. 

Collin
Klipptes på fm. Dressyrpass på em. Mycket byte och styrkeövningar. Vi klarade 2or igår mer än en serie. Skönt när han behåller lugnet fast jag ber om nåt nytt. Igår var det svårare att rida rakt än att göra 2or 😂

Money Boy (till salu)
Dressyrpass. Riktigt fin igår. 

Athena
Hoppträning för Nils. Denna donna går från klarhet till klarhet. Jätte utveckling sen hoppträningen för 2 veckor sen. 

Wizt
Vila. 

Barbie
Lek och bus i hagen. 

Intresserad av nån av ponnysarna som är till salu? Maila [email protected]
\n
 
\n
\n
\n
 
\n
\n
 
 
 

</div

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0