18/6 2018 MsvB4 i lördags

Efter MsvB2 så startade vi en MsvB4 också. Roligt program där det händer mer än i B2.

Vi fick ihop 70,000% och det räckte till vinst trots att denna starten var mer svajig. Han hade chansen mer än en gång att ta tag i grejerna och bestämma men det gjorde han inte. 
 
Bjuder på film, be nice


Domarkommentar:
Bra ridning 
Flott häst
Bra vägar och mjuk ridning. 
:) 

Behöver jag skriva att jag älskar min gamle man?! Jag längtar tills vi ska utföra svårare saker på banan. Så tacksam att jag har en läromästare! 

 
 

Kommentarer
- Anneli A

Superduktiga Sandra ... du får alla hästar att dansa så fint ❤️

Svar: Tack!
Sandra Wickström

2018-06-18 @ 10:26:53

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0