12/6 2018 2:a kvalet JSM

Så kom då en om möjligt ännu varmare dag och vi skulle rida kval 2. 

Emma hjälpte mig på framridningen och Wizt kändes pigg och med mig. 

Bjuder på film, be nice!


I 1a halten så missförstår Wizt mig och börjar rygga så starten var inte så kul sen tappar jag vägen.... ja ja sånt händer alla och det är ingen idé att gräma sig för det nu, Hade kanske legat högre i resultatlistan om jag inte missat detta. 

Vi tog placering trots 2 stora missar!

Wizt var pigg och glad. Känns inte att han tävlar dag 2 alls. Verkar som att flera dagars tävling passar min gamle man. 

 

Kommentarer
- emma

grattis :)

Svar: Tack!!
Sandra Wickström

2018-06-12 @ 11:38:20
Blogg: http://nouw.se/islycka
- J.

Verkligen jättefint ridet!! 👏🌟
Vad ser du som era (din o Wizt's) starkaste respektive svagaste moment/rörelser? :)

Svar: Tack snälla! Svarar i ett inlägg.
Sandra Wickström

2018-06-12 @ 19:57:28

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0