6/7 2018 Jag & hästarna

Så här jobbade jag och mina hästar igår.

\n

Träningar
Petra och Miclas Metallic "Tally" 
Vi jobbar på med hans igångsättningsschema, Underbar ponny som jag älskar att rida. 

\n

Ida & Bosse + Matteus
Se inlägg från igår.

\n


Annika & Ture
Stora framsteg som är så roligt att få medverka i. 
\n


Moa & Toppen
Vi håller på att lära känna Toppen och det får ta lite tid. Igår kände vi lite på lite dressyrarbete och vi är inte besvikna.

\n
 \n


\n
-------------------------------------------------------------------------------------------
\n
\n

Chili
Chili och jag var ute och luftade oss i skogen. 

\n

Matteus
Se ovan

\n

Collin
Gick ett pass med Emmas tuffa ögon på oss. Just nu fokus på att hitta ett lugn i honom och om han varvar upp ska jag snabbt hitta tillbaka till lugnet. Går riktigt bra och han är en dröm att rida när vi får till det!

\n

Money Boy (till salu)
Ett pass på banan med min kung. Alltid rolig att rida! 

\n
 
Athena
Vila
\n


Wizt
Gick också ett pass för Emma. Vi börjar jobba med lite mer samling mot piruett och sen lite tänk om hur jag ska vardagsrida honom hemma för att få honom mer stark. 

\n

Barbie
Lek och bus i hagen.

Dinelli
Mimmi red ett pass på fina donnan. Inte stora krav utan meravspänd jogg.



Jag har plats för någon mer träningshäst. Hör av dig mailen vid intresse. [email protected]


\n



Kommentarer
- Marcus Voxter

så fiin blogg:D

Svar: Tack snälla!
Sandra Wickström

2018-07-07 @ 15:47:24
Blogg: http://voxter.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0