3/7 2018 Amatörtour Falsterbo dressyr

Har ni läst om den nya amatörtouren i MsvB-dressyr på Falsterbo? 

Jag har deltagit i kvalen med Wizten och blev 1a utanför.....
Man kunde kvala i MsvC och MsvB, vi red bara MsvB-klasser i kvalen. 


4 st direktkvalade och 12 togs in enligt denna listan. Nu har 1 avanmält sig så då anmälde jag in Wizt :) :) 
Totalt 16 ekipage får alltså starta. 

 
 Åh va roligt detta ska bli! (Tråkigt för henne som fick avanmäla sig)
Inte så mycket tid på oss att förbereda oss för vi rider redan på lördag och söndag (7-8/7)

Så tacksam att jag har Wizt! 
Tänk vad vi gjort sen han kom till mig 24/11-17... vi har kvalat till MSvB sen kvalat nationellt sen kvalat till Junior SM på Strömsholm. Vi kom 7a totalt på SM. Den 1a maj låg vi 3a i Dressyrringens MsvB-tour och nu kvalat till Falsterbo som 1a reserv. Allt detta på 7 månader! 

Tänk att bara få delta på den tävlingsplatsen och känna på atmosfären, en dröm! 

Hoppas att ni kommer och tittar på klassen. På lördagen är det gratis inträde!
Annars borde man kunna se det på datorn tycker jag men jag vet inte 100. 

 
 

Kommentarer
- Anonym

Åh vad roligt😍 Anki

Svar: Ja 😍
Sandra Wickström

2018-07-03 @ 12:34:08
- Anonym

Ni är bäst 😍 /Jaqueline

Svar: 😍😍
Sandra Wickström

2018-07-03 @ 13:43:49

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0