25/7 2018 Svar på kommentar

Kommentar: 

Hej! Har två frågor. Men börjar med att säga att du är grymt duktig på hästar. Jag undrar om du kommer gå gymnasiet i höst och även om ni ska köpa någon mer juniorhäst eller köpt ni Collin för det? Kram
 
______________________________________________

Hej och tack snälla Jonna <3
Jag vet vad jag vill jobba med så det blir hästar för hela slanten för min del.

Juniorhästarna är så sjukt dyra om man ska köpa en färdig och jag har ju både Wizt och Collin,
Drömmen är att Collin går junior och Wizt lite högre men det måste bli Collin som styr vad han vill göra.

Han är svår, han kan men han måste sluta snurra till det och lära sig att fokusera på mig. Vi kör mycket hoppning nu för att träna honom på "framridningsmiljöer och att andra kan komma nära" mm. Han är en utmaning kan jag säga! 

Han har ju fördelen av att var väldigt duktig på alla 3 grejerna jag vill träna, dressyr banhoppning och terräng men jag vill ju mest rida dressyr. Jag vet ju hur mycket potential denna killen har och det är därför vi köpte honom för jag vill i lugn och ro ge honom möjligheten att få komma ut på nationella dressyrbanor och gärna internationellt. 

Från hoppningen igår. Vi har så roligt ihop jag och snurresprätt

Jag vill passa på att tacka för alla kommentarer och de frågor jag får. Det gör bloggen mer "levande" och det blir så mycket roligare tycker jag. 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0