22/7 2018 Vår lördag

Så här jobbade jag och mina hästar igår.

Träningar
Jag tränade Mimmi på Toppen ett pass. Satt upp och kände att han är väldigt oliksidig men det ska vi få ordning på. 

________________________________________________________________

Chili
Hamnade inte på bild idag. Jättefin!
 

Collin
Tempoträning tillsammans med Mimmi på Berty.
Satte 1 min på 500 m direkt eller 58,5 sekund och 59 sekunder andra rundan räknas väl som bra?! 
 

Athena
Denna donnan kan inte skritta eller trava lugnt och avslappnat i början av passet 😂 Det är min uppgift att få henne lösgjord. 

 
 
Duktig på förvänd i båda varven. 
 

Wizt
Ett roligt pass på min gamle man. 

 
Leka med piruetter är roligt

Skolor likaså
 

Barbie
Vila


Dinelli
Ett pass med Mimmi på banan. 

Matteus
Ett pass på linan. 

Rapsodi & Melodi
Mimmi red Mimmi. Inge dumheter alls med att vilja sticka till mamma. 

Jag red Rapsodi på vägen. Börjar jobba korrekt på tygeln ) 

 
 

Jag har plats för någon mer träningshäst. Hör av dig mailen vid intresse. [email protected]

 

 


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0