10/7 2018 Tack för allt!

Tårarna rinner av tacksamhet och kärlek.....nu är det dags för Money Boy att göra någon annan till världens lyckligaste!  Alla mål jag satt upp för oss har han förverkligat med mig! Detta är väldigt jobbigt men samtidigt förtjänar kungen att få tävla mer än han gjort i år. Trodde han skulle gilla att softa hemma men så fel jag hade, han vill ut och tävla! Jag faller för åldersstrecket och det är ju nåt man vet om som ponnyryttare med höga mål. 

Jag är så glad att vi hittat en perfekt familj där Boyan kommer tränas och tävlas vilket han älskar. 

Stort lycka till Tindra med kungBoy!  Sikta högt så kommer ni nål Era mål 💕

Willands 2016 


Hästhagen 2016


EM 2017 i Kaposvár Ungern
Jag är Boyan evigt tacksam för allt jag fått uppleva! 
Från Lb till start i EM på 3 år, en resa jag aldrig glömmer.

Jag har valt att avstå SM 2018 med Boyan så att Tindra snabbt kan börja träna istället. 



Kommentarer
- Madeleine

Både ledsamt och kul för dig. Lycka till med alla dina andra hästar som för övrigt verkar var väldigt fina.
/Madeleine

Svar: tack
Sandra Wickström

2018-07-10 @ 18:54:00
Blogg: http://madeleinepitzing.blogg.se
- Anonym

Fantastisk resa Ni gjort Du o Boyan tillsammans Sandra jag är full av beundran, första gången jag såg Dig tävla honom var för Laget Div 1 LRK i Ulricehamn o det såg ut som om Han svävade ovan mark så fin samling ,o ni har alltid varit så samstämmiga 😍❤️ Kramar från oss förstår att det känns även om Du är förberedd /Liselotte

Svar: Tack goa "farmor"
Han är värd det bästa och det får han nu ❤
Sandra Wickström

2018-07-10 @ 20:32:47
- Erika Pettersson

Åh va tungt för dig! 😔❤️
Men skönt att du funnit en bra hem åt honom.

Svar: Han kommer vara saknad men det är tidens gång! <3
Sandra Wickström

2018-07-10 @ 21:45:42
Blogg: http://erikapettersson.webblogg.se/
- Anneli A

Han verkar ju fått en toppen duktig ny ryttarinna ... alltid jobbigt att skiljas från en vän men den tiden kommer ju alltid ... du ska o de vet jag att du är vara stolt över er resa !! 😘

Svar: Han får det riktigt riktigt bra! Så tacksam för det. ❤
Sandra Wickström

2018-07-10 @ 23:28:46

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0