9/1 2018 Ny vecka

Nu var det ny vecka igen och denna börjar med kallt väder.

Stallet och sen uteritt med Boy i sällskap med Moa och Walencia. Boy tycker det är ytoppen i skogen. 

Curre fick ett pass i skogen också.

Melodi reds på vägen.
Visst är hon söt?!
 

Jag red sen ett pass på Villmer åt Pia som är uppstallad i stallet där vi rider i ridhuset. En härlig korsningshäst som lär sig snabbat. Blir lätt stark men det är inte omöjligt att rida loss.

Ett pass på Wizten för Emma. Han var riktigt fin igår och jag skulle kunna rida honom mycket längre. 
Jobbar med linjer i MsvB-programmen det är roligt. Denna träningen kändes det som om jag kan rida lite mer än senast på Boy, skönt!

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0