26/1 2018 Torsdag

Nu är vi utan Lovis och hon är så saknad redan. 

Wizt
Lovis avslutade sin praktik med ett pass på Wizten. 

Matteus 
Uteritt på en väldigt pigg och glad kille. 

Chili
Uteritt i sällskap med Moa som gick med Femman. 

Curre
Uteritt i sällskap med Moa och Chanel

Till ridhus på kvällen. 

Money Boy 
Ett bra pass på en mjuk lösgjord kung. Fantastisk att rida ❤

Collin
Ett bra pass med fantastiskt fina byte. Nästan bara galopparbete. Jag är så stolt över att jag lyckats med att lära honom byte. Idag gjorde han rätt 9 av 10 byten. Ett tag tvivlade jag på om jag skulle lyckas... Collin är duktig men ryttaren hade inte kunskapen. 




Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0