8/2 2018 Gårdagen

Gårdagen var kall och jag fick mycket gjort.

Heba
Jobbade med Heba på lina på förmiddagen. trevlig häst!

Wizt
Wizten fick gå en sväng ut i skogen. Han älskar det!

Money Boy
Kungen fick följa med till ridhuset på eftermiddagen. Han är så fin, red igenom MsvB-program med honom. Han behöver bara lära sig byten sen kan han ge storhästarna en match :)

Curre
Galopp i snön men jag valde att inte rida honom trött utan jag ville att han skulle känna sig stark när vi var klara. 

Matteus
Jobbade på lina. Matteus får mig alltid på bra humör. 
Jag har fått Matteus extra på mitt ansvar att hålla igång för fullt och det var inte planerat så tyvärr. Jag älskar verkligen denna hästen men det var inte planen att jag skulle ha fulla träningen på mitt ansvar så jag kan känna mig lite stressad över detta. Måste tänka om och ha en ny plan för min träning av honom då kommer det inte stressa mig längre. Att ha en plan/mål är viktigt för mig det styrar upp livet. 

Matilda och Mazzetti
Tränade Matilda på Mazzetti i ridhuset. Mazzetti är så fin i kroppen nu och hon är stark. Bra jobbat Matilda! 

Collin
Ni som undrar över vad Collin gör så vilar han denna veckan då han kännts trött i framförallt bakbenen. På måndag nästa vecka är planen att han joggar igång igen. Saknar att rida min prins. 

 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0