7/2 2018 Min tisdag

Nu är det väldigt kallt ute och snö så jag fokuserar på att galoppera i snön.

Igår red jag Money Boy, Puzzel, Chili och Matteus. De gick ut i skogen och galopp i snön på travbanan hemma. 

Heba gick ett pass på lina. Jätte mysig häst!

Ingen hoppträning för mig igår men Moa och Mimmi var iväg. De hade haft en bra träning. Planen är att jag är med nästa träning med Collin :)   

Jag red Wizt i ridhus igår med kandaret. Det var länge sen jag hade det på.

Visst är schabraket snyggt?! Det är nytt frn min ena sponsor Mörk & Söber i Götene, 

Jättenöjd med Wizten. Jag tycker att jag fick fram näsan bättre än jag fått innan med kandaret. Red programdelar ur MsvB2. 

Joline & Lady 
Jag hade en träning för Joline och Lady också. Joline är fantastisk som kämpar på och Lady är bättre för nästan varje gång vi ses. 
 

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0