7/2 2018 Kan erbjuda träning

Jag kan erbjuda träningar på Matteus 683
B-ponny på 1,25, godkänd russhingst på 7 år som är utbildad La-nivå.
Matteus ägs av Barbro Andersson Millomgården Falköping.
Vi visar er i början hur han sköts och förberes inför träning och sen hjälper vi er efter. När man är varm i kläderna så fixar man i ordning honom före och efter själv. 

Matteus är en underbar ponny som man med glädje lär sig rida på. Snäll och lydig. 

Jag har utbildat honom i 2 år och vi har vunnit championatet i dressyr 2 år i rad för B-ponnys. 
 

Om man vill och är redo kan man också få tävla Matteus. 
Trivs ni tillsammans kan ni också vara med på mina läger och ha ansvaret för Matteus som sin egna ponny. 

Om du vill prova att träna med Matteus så boka gärna tid med "min sekreterare" mamma Marie på 0705 418092 eller [email protected] 

Välkommen! 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0