5/2 2018 Igår tävling med Wizt

Vi håller på att lära känna Wizt och se hur han vill ha det i livet.
Igår åkte vi till Jönköping och planen var att lära oss hur han fungerar på tävling och förhoppningsvis få sista kvalet till MsvB-nivå. 

Vi tog oss igenom programmet på 66,786% och det gav en 2a plats. 
\n
\n
 
\n

Jätte nöjd med hur han var på tävlingen! Finns mycket att förbättra men jag är nöjd med honom. Inte ett dug stressad på plats och jag kunde utan vidare rida honom på träns med ett vanligt 3-delat tränsbett med rörliga ringar. Lite stressad påväg hem men det vet vi om att det kan hända. 
\n
 
\n
Bjuder på film, be nice!
\n
Prisutdelning
\n
\n

Det roliga med Wizten trots hans ålder är att jag känner att jag kan utveckla honom samtidigt som han definitivt utvecklar mig. Han jobbar på i en bättre form och jag jobbar med att få honom att gå i en rundare form. Han kryper gärna bakom men jag tycker att det blir lite bättre sakta men säkert. Han äter bättre och går sakta upp i vikt. Så roligt att få ha en läromästare, tack Kristina Elner! 

\n
\n
 
\n


Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0