5/2 2018 Igår tävling med Collin

Igår var det dags att prova en Msvc1 med Collin. Det är 1a riktiga MsvC1:an på honom, vi har bara provat en pay and ride innan. Måste säga att jag är stolt över honom han var först ut i klassen och fick 62,262% och då hade vi grova fel pga att Collin vill så mycket.

Han blir mycket bäbis när man kommer ut så här men jag måste berömma honom för vi hade lite strul i bussen dit och då blir vi runt lite stressade men han klarar det bra. Finns ju inget annat sätt än att tävla för att komma ifrån detta med att han varvar upp i tävlingssituation. 

Vi knep plats 7 av 13 totalt.

Bjuder på film, be nice!
 
 
Stolt över hur långt vi tagit oss på väldigt kort tid. Visst han har varit i 1,5 år hos mig men hela förra vintern stod han pga att han sträckte sig i ryggen och bogen. Nu i höstas hade vi sträckningar igen. Han är så rörlig så han vrider sig i luften som en skruv när han busar i hagen. Kan ju inte ha honom inne hela tiden utan han måste få röra på sig och då får jag ta att han busar. 
 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0