28/2 2018 Inte så kul nu

Nu måste jag få gnälla. Detta väder är inte så kul, -14 och kraftig blåst ger kanske -20 det funkar inte för mig. Vi har ganska öppet hos oss och det gör ju inte att det hindrar blåsten nåt direkt. Fantastiskt fint med sol annars men pga blåsten vill man inte vara ute. Vissa hästar fryser lätt och maten blåser bort. Stor del av Sverige verkar ha drabbats av blåsten och kylan. 

Häromdagen, kallt och lite blåst.

Ja ja det är lika för alla men dagar som dessa längtar jag ännu mer efter ridhus. 
Jag skulle valt att jobba med nåt annat känns det som men när man väl är där med hästarna så vet jag att jag har valt rätt. Vi kämpar på tillsammans så är våren snart här! 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0