20/2 2018 Måndag vecka 8

Dagen började extra bra för Moa var hemma till eftermiddagen då hon gick på kvällsskift på sin praktikplats. Alltid kul med sällskap.

Hästar vi jobbade med:

Heba
Inridningsponnyn som vi fått förtroendet att rida in. Jätte trevlig.


Barbie "Dockan"
Barbie som är 2 år i år har börjat skolan. Igår fick hon schabrak och longergjord på sig innan promenad med mig och Moa. Helt allvarligt är 2-åringar inte vackra. 
 
Money Boy
Boyan fick gå ett pass i snön på ridbanan. Lite för pigg för min smak på travbanan. 

Collin
Collin fick gå ett pass i snön på travbanan i sällskap med Moa och Walencia.

Puzzel, Chili och Curre
Fick jobba på lina i snön.

Wizt
Wizt fick jobba i snön på travbanan. Han halkade en gång och då blir jag feg. Han får inte skada sig min fina lärare. 

 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0