17/2 2018 SWART är inte en utslagstävling

Jag hade fel om SWART jag trodde nämligen att om man fick minst röster 1 vecka så "åkte man ut" så är inte fallet alltså.

Kopierat från SWART-info:
Det är viktigt att ni förstår att detta INTE ÄR EN UTSLAGNINGSTÄVLING, utan att även de gråmarkerade kan vinna hela rubbet i en slutomgång om de fått flest röster under perioden.

Det är ju helt fantastiskt att man faktiskt är med hela vägen även om man fick minst röster 1 vecka.
Känns bra för lilla jag är inte alls lika känd som många av de som är med. 

Därför ber jag Er igen om att rösta på mig så att jag har möjligheten att få ett SWB-föl i år. 


 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0