15/2 2018 Gick på halvfart

Gårdagen gick på halvfart då jag inte var ok i tisdags och jag hade inte direkt någon ork igår. Då tar det tid att mocka 14 boxar mm.

Hann med lite hästar ändå och det är jag nöjd med. 

Chili
Ett pass på lina i snön.

Matteus
Ett galoppass i snön.

Puzzel
Ett galoppass i snön.

Money Boy
Ett galoppass i snön
 
Curre
Ett galoppass i snön med Mimmi.

Collin
Ett joggpass i ridhus. Alla byten satt utom ett då han var före bak men fick inte med fram. Pigg kille som vilat nån vecka. 

Wizt
Joggpass i ridhus för den gamle också efter 2 dagars vila efter tävling. Jag red också igenom Lagtävlan MsvB för juniorer. Det gjorde jag inte så bra men nu har vi ridit igenom det i alla fall. 

 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0