3/12 2018 Ny vecka och ny månad

Nu är vi redan inne i dec och 1a advent var igår. 
Bildresultat för advent
 
Helgen har gått åt att jobba hästarna hemma. 
Alla har varit duktiga. 

Matrix fick genomgång av EQ Linnea Stray i onsdags och har mest vilat sen dess. Det fanns lite låsningar som vi hoppas vi hjälpt honom med nu. Linnea kan varmt rekommenderas!

Vi har kollat på lite från SIHS och drömt oss tillbaka till förra året. Se inlägg här. 
Utan min familj och team hade det aldrig varit möjligt att ta sig hit. 

Jag har provat att träna för Pia Björk ett par gånger nu och jag är mer än nöjd. 
Jag känner att både hästarna och jag utvecklas med stora steg. 
Pia bor i Skara, se hennes hemsida här,  och jag kom i kontakt med henne tack vare fam.Lindgårdh. 
Jag kan varmt rekommendera Pia. 

 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0