24/12 2018 Bland det finaste jag varit med om!

Fick en kommentar idag från anonym:

Hej Sandra! 
Har följt din och din familjs resa via bloggen ganska länge och är så imponerad av allt jobb du lägger ner även fast det känns motigt ibland och förutsättningarna kanske inte alltid finns till 100 %. Har skickat ett litet bidrag till din fortsatta satsning via mamma. God Jul och Gott Nytt År! PS så kul att få se (nästan) alla hästarna på bloggen idag för mig som har lite svårt att hålla isär dem (de är så många:)).
-------------------------------------------------------------------------------

Tårarna rinner av tacksamhet! Det var det finaste någon gjort för mig på länge 💕

Bildresultat för Tack


Ja jag förstår att det är svårt att hålla isär alla hästar. Vi har just nu 17 hästar på gården :) 

 
 

Kommentarer
- Anonym

Va roligt Sandra det är du så värd👍💕✨✨

2018-12-24 @ 22:01:42
- Anonym

Kram Eva

Svar: Tack snälla!
Sandra Wickström

2018-12-24 @ 22:02:44

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0