15/12 2018 Lördag

Idag gjorde jag naglarna på förmiddagen och sen var det full fart igen. 

Svarta hingsten!
Zalmiyac har haft en lugn natt och dag hemma hos oss. 
Bjuder på film från vårt 1a pass hemma. Be nice!
 
Det finns mycket att jobba med och han verkar vara en riktig arbetsmyra. Byten måste jag förbättra, han byter gärna fram först. Det kommer, bara träna på. Styrka och kondition får bli huvud prio nu.
Här kan ni se stuteriets hemsida, 

Laphroig "Lappen" 
Ett pass på Laphroig idag, be nice!
 
Vilken utveckling han gjort sen han kom 1/9 2018 
Han var sutten på och lite tömkörd. En fantastisk galopp. Tack Eva Berg för att jag får rida dina 2 juveler.

Matrix, Collin och Wizt
Trix och Collin gjorde båda två bra pass på banan.
Wizt longerades av Andreas. 

Ove & Hanna Matilde 
Ove jobbar på enligt plan. Tilde är en riktig pärla. Båda är roliga att jobba med. 

 


Kommentarer
- Anonym

Det är ett nöje o ha Matrix o Laphroig hos er. Ni är en fantastiskt familj som bara sprudlar av engagemang 😊👍👏💕/Eva

Svar: ❤❤❤
Sandra Wickström

2018-12-16 @ 13:09:17
- Ellen - tävlingsryttare

Kul att få se film. Två fina hästar!

2018-12-16 @ 17:13:24
Blogg: http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0