10/12 2018 Min söndag

Min söndag var bra. Började med att Andreas och moa gjorde stallet så jag och mamma fick sovmorgon 💕

Brons Hanna Mathilde "Thilde"
Jobbade med Thilde som är en sån härlig ponny. Hade jag letat ponny hade hon flyttat in! 

Hon är väldigt snäll och lättlärd. Nu ska vi jobba med att hon tar styrning för just nu funkar det halvbra. 

Välkommen Zilancia Arn "Ove"
Ove som han kallas är född 2015 och är här på inridning i ca 1 månad.
e. Vilancia
u. Zambuca Firfod
ue. Gribaldi
Kom hit 181209
Ägare: Christin & Sofia Hedman

Barbie "Babsan"
Min unghäst Barbie är så rolig att rida. Vi har tagit det väldigt lugnt med denna donnan men hon är ändå med för sin ålder. Hon har växt så mycket så vi har inte kunnat göra på annorlunda sätt. Igår så blev det 1a uppsuttna galoppen. Hon r förvånansvärt välbalanserad för att vara så lite riden. 

Utan koppel, säkrast att gå efter Moa.
 
Laphroig "Lappen"
Ett pass på banan i mörkret. Han är lite spooky när det är mörkt ute och vi har tänt på ridbanan så det över vi på nu. Han måste lita lära sig att lita på mig. 

Matrix
Trix fick ett pass på banan. Väldigt pigg så att "vänta" på mig var inte aktuellt ;) 
Kunde jobba lite med skritten utan att han taktar. 
Trix börjar bli starkare i kroppen och jobbar i en högre form utan att han känner att han inte orkar! Han musklar på sig och lägger på en fin överlinje. 

Ni hänger väl med oss på Instgram?
@01sandraaw
@70mariew
@wickstromsutbildningsstall


 



Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0