9/8 2018 Programridning

Min dag bestod av vanliga jobbet på fm och sen åkte vi till bästa "farmor" på programridning. 

Tally Lb1
Började med att rida Miclas Metallic "Tally" i en Lb1 på 65%
Helt klart nöjd med honom. Kritiken var förväntad så inget nytt. 

Red en La1 på Chili 61%
Finns mycket att önska men också mycket ljusglimtar. Fina ponnyn ❤
Inte helt klar för La1 men det visste jag om så resultatet är väntat.

Matilda & Matteus Lb1
Matilda red en bra runda i Lb1 inför lagtävlingar till hösten. Missar javisst men det är på dem man lär sig

Vilma & Chili Lc1
Vilma gjorde en riktigt bra Lc1 runda på Chili. Missar javisst men det måste man räkna med. Jag säger som mamma "man måste träna på att tävla" för att få rutin. 
Vilma & Chili från ett läger:
 
Wizt provat MsvA1
Avslutade dagen med att rida min allra första MsvA1 på Wizt :) 
Så roligt! Vi fick ihop 65,8% trots att mamma tog iupp ett paraply och han spände sig plus busande hästar i hagen brevid. Bara att träna med paraplyer vid sidan av banan i fortsättningen. 

 
 

Kommentarer

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0