7/8 2018 Igår måndag

Så här jobbade jag och mina hästar igår.

Träningar
Tally
Petra kom med Tally och jag red honom ett pass. Riktigt fin!

Vilma 
Vilma kom och red Chili. Vilken utveckling sen sist. Vilma har verkligen tagit åt sig av vad hon lärde sig hemma sist. Imponerad!

Isabelle
Isabelle red Matteus och igår fick vi slita med framförallt galoppfattningar. Tur att Jenny kunde hjälpa oss :) ❤
Isabelle är så duktig som inte ger upp utan kämpar. 

Thea
Rapsodis medryttare kom och red ett träningspass. Jätte duktig tjej som har bra känsla.

Joline
Joline utvecklas i sin ridning i rasande fart, härligt att få vara med. 

Nicole
Red lätt klockrent hela passet och fick lära sig att rygga också.
________________________________________________________________

Hästarna
Chili
Jag red Chili efter Vilma och hon var riktigt fin. Ett steg fram i galopparbetet. 
  
Collin
Ett pass på lina

 

Athena
Åh vilket roligt pass jag hade på denna fantastiska häst igår. Längtar till nästa pass. 
  

Wizt
Vila efter helgens tävlingar

Barbie
Vila. 1 vecka kvar av dagis sen skola.

Dinelli
Ett pass på lina

Melodi
Galopp på stubben i söndags och ett pass på lina igår. 

Rapsodi
Red lektion med Thea


Jag har plats för någon mer träningshäst. Hör av dig mailen vid intresse. [email protected]

 
 

Kommentarer
- Anonym

Nicole kom hem och berättade att hon hade lärt sig något nytt som hon nu skulle träna på, så här gör man och sen går lady bakåt mamma!!😂😂
Så underbart med glada barn❤️👍🏻🌟💪🏻🐴

Svar: Helt fantastiskt!
Sandra Wickström

2018-08-07 @ 14:32:17

Kommentersfält:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Din kommentar:

Vill du hellre skicka ett mail till mig? Kontaktuppgifterna hittar du i menyn!
RSS 2.0